Гарантія та повернення

Умови гарантії

Наша компанія працює за принципом пост-гарантійного обслуговування. Період гарантії залежить від виду товару і особливостей запчастини.

Більшість запчастин, представлених в нашому інтернет-магазині, є оригінальними і поставляються від бренду-виробника.

У разі, якщо в документації до вашої техніки присутній індустріальний код, тоді уточніть його сумісність з потрібною запчастиною у менеджера, так як у деяких моделей можливі відмінності в залежності від року випуску техніки або країни виробництва. Якщо інформацію не було уточнено, скарги до невідповідності товару не приймаються.

Ми завжди йдемо на зустріч покупцеві і даємо можливість залишити лише позитивні враження, і тому прийняли рішення залишити можливість обміну і повернення деяких груп товарів.

Процес повернення товару:

  • Всі повернення товару здійснюються тільки через транспортну службу «Нова Пошта» за рахунок покупця. У разі, якщо невідповідність товару трапилася з нашої вини, то ціна зворотньої доставки відшкодовується покупцеві разом з вартістю товару.
  • Наш кур'єр забирає посилки з Нової Пошти у понеділок і четвер. Далі протягом двох робочих днів з вами зв'язується наш менеджер для узгодження заміни товару або повернення коштів.

Основні умови повернення та обміну товару в період 14 днів:

  • На товарі відсутні механічні пошкодження;
  • Товар без слідів використання.
  • Наявність товарного чека зі штампом магазину і товарного стікера зі штрихкодом;
  • Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. У разі провини інтернет-магазину, оплата за товар і доставку перераховується клієнту на картку ПриватБанку протягом 5-ти робочих днів. Повернення коштів на карту здійснюється без урахування комісії банку;
  • ВАЖЛИВО! Товар може не відповідати опису або фотографії на сайті, так як можлива поставка аналога / заміни брендом-виробником;
  • Покупець має право відмовитися від товару до отримання. Винятком є ​​випадок, коли товар, що купується замовлявся індивідуально і за нього була внесена передоплата;
  • Під час отримання товару, в обов'язковому порядку повинно бути перевірено: цілісність, візуальний вигляд і комплектація посилки. Звертаємо Вашу увагу на те, що якщо Ви забрали товар з транспортної служби, не перевіривши всіх операцій, і після цього були виявлені дефекти різного характеру або невідповідність очікуваної комплектації - скарги не розглядатимуться;
  • Запити щодо обміну або повернення товару приймаються до розгляду в тому випадку, якщо товар не був у експлуатації і не встановлювався. При виявленні на запчастині явних слідів використання, спроби установки або пошкоджень різного виду - товар обміну або поверненню не підлягає;
  • Повернення товару допустиме при збереженні товарного вигляду, цілісності упаковки, пломб і ярликів;
  • Деталі, доставлені покупцеві з віддаленого складу постачальника за індивідуальним замовленням, обміну та поверненню не підлягають.

У свою чергу поверненню та обміну не підлягають запчастини зі складними електричними і електронними схемами, так як цей товар неможливо перевірити без підключення. До цих запчастин відносяться електронні плати управління, електронні адаптери і комплектуючі.